Skip to main content

Διακανονισμοί Οφειλών

Σε περίπτωση οφειλής μίας παροχής, υπάρχει η δυνατότητα Διακανονισμού της:

Ιδιοκτήτης

Πρέπει να έρθει ο ίδιος ο ιδιοκτήτης (ή αντιπρόσωπός του με εξουσιοδότηση με γνήσιο της υπογραφής ή από το gov.gr) με την ταυτότητά του, έναν λογαριασμό Ύδρευσης-Αποχέτευσης ή τον αριθμό υδρομέτρου και να καταθέσει αίτηση διακανονισμού της οφειλής του.

Σε περίπτωση που ο λογαριασμός εκδίδεται σε άλλο όνομα ή υπάρχουν λανθασμένα στοιχεία ή ελλείψεις στοιχείων, πρέπει πρώτα να ακολουθηθεί η διαδικασία “Αλλαγής Ιδιοκτήτη Ακινήτου” ή “Επικαιροποίηση Στοιχείων” και μετά η διαδικασία του διακανονισμού.

Ενοικιαστής

Πρέπει να έρθει ο ίδιος ο ενοικιαστής (ή αντιπρόσωπός του με εξουσιοδότηση με γνήσιο της υπογραφής ή από το gov.gr) με την ταυτότητά του, έναν λογαριασμό Ύδρευσης-Αποχέτευσης ή τον αριθμό υδρομέτρου και μία Υπεύθυνη Δήλωση του ιδιοκτήτη ότι είναι ενήμερος για την ρύθμιση της οφειλής και να καταθέσει αίτηση διακανονισμού της οφειλής του.

Σε περίπτωση που ο λογαριασμός δεν έχει το όνομα του ενοικιαστή ή υπάρχουν λανθασμένα στοιχεία ή ελλείψεις στοιχείων, πρέπει πρώτα να ακολουθηθεί η διαδικασία “Αλλαγής Ενοικιαστή Ακινήτου” ή “Επικαιροποίηση Στοιχείων” και μετά η διαδικασία του διακανονισμού.

Ανάλογα με το ύψος της οφειλής ρυθμίζονται η προκαταβολή, ο αριθμός δόσεων και το ποσό της δόσης.

Αν ο διακανονισμός δεν τηρείται, τότε απορρίπτεται και επιστρέφει η οφειλή μαζί με τις προσαυξήσεις στο λογαριασμό.

Σε περίπτωση καθυστέρηση πληρωμής της δόσεις, η οφειλή επιβαρύνεται με προσαυξήσεις. Η πληρωμή της καθυστερούμενης δόσης μπορεί να πραγματοποιηθεί αφού πρώτα εξοφληθούν οι προσαυξήσεις.